Спілкуючись з колегами...

АНКЕТА

           для вчителів образотворчого мистецтва

Прізвище, ім’я та по-батькові; вік _________________________________________________
______________________________________________________________________________
Освіта (спеціальність), курс або коли закінчили вищий навчальний заклад (педстаж)______________________________________________________________________
Місце навчання або роботи  ______________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
1. Що, на ваш погляд, важливіше для оптимальної підготовки вчителя образотворчого мистецтва? (Визначте першочерговість цифрами).
а) грунтова психолого-педагогічна підготовка;
б) опанування методики навчання образотворчому мистецтву;
в) набуття навичок та умінь щодо художньо-практичної діяльності.
2. Які складові змісту професійної підготовки вчителя образотворчого мистецтва потребують розширення та удосконалення? (Визначте першочерговість цифрами).
а) загальна педагогіка;
б) художня педагогіка;
в) вікова педагогіка;
г) психологія дитячої творчості;
д) методика навчання образотворчому мистецтву;
е) проблемні семінари;
є) практикум;
ж) тренінги та інше.
3. Якої літератури не вистачає вчителям образотворчого мистецтва? (Визначте першочерговість цифрами).
а) навчальні програми;
б) методичні посібники;
в) навчальні посібники;
г) підручники;
д) наочні посібники та інше.
4. Чи вбачаєте Ви інтеграцію (як процес взаємопроникнення різних видів мистецтва) необхідним у сучасних умовах способом оптимального опанування образотворчим мистецтвом? Якщо «так», або «ні» то чому саме?_______________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
5. Які види мистецтв Ви вважаєте доцільними інтегрувати з образотворчим мистецтвом? (Визначте першочерговість цифрами).
а) література;
б)  музика;
в) театр;
г) кіно;
д) телебачення;
е) хореографія;
є) дизайн;
ж)  художня фотографія;
з) архітектура.

Аналіз художнього твору



1.    Власна інтерпретація сюжету.
2.    Опис місця дії.
3.    Визначення головного героя (або героїв), його емоційного стану, моральних якостей.
4.    Визначення другорядних героїв, їх ролі в зображуваній картині.
5.    Опис репрезентованих у творі явищ природи.
6.    Аналіз композиційного рішення (доцільність виділення планів, розміщення окремих деталей тощо).
7.    Відповідність реальності.
8.    Оцінка колірного вирішення твору.
9.    Визначення художньої техніки виконання.
10.    Зазначення образності твору.
11.    Виявлення загального настрою.
12.    Висловлювання особистого враження від твору.
13.    Використання в оцінці картини епітетів, порівнянь, метафор, асоціативних аналогій та співставлень.


Інтерактивні методи навчання
•    вправа «Очікування»
•    психологічний тест «Мій настрій сьогодні»
•    «Ланцюжок»
•    «Пінг-понг»
•    побудова асоціативного куща
•    «Так—ні» - використання сигнальних карток
•     «Заморочки з бочки»
•    «Незакінчене речення»
•    «Ромашка»
•    «Знайди пару»
•    «Склади пазл»
•    «Кошик знань»
•    «Неправильний малюнок»
•    «Мистецький пінг-понг»
•    «Мікрофон»
•    кросворди, ребуси
•    турніри-вікторини, КВК
•    психомалювання, де учні під музику малюють олівцем із закритими очима, передаючи враження від мелодії, а після прослухування музики, учні розплющують очі та доопрацьовують малюнок кольором.


Словничок
Мозаїка (франц.mosaigue, італ.mosaico, від латин.musivum – присвячене музам, від грец. – святилище муз) - зображення або узор, виконані з кольорових камінців, смальти (різнокольорових шматочків скляних сплавів), кольорової керамічної плитки і тому подібне.
     Використовується мозаїка в основному для прикраси будівель.
Є види мистецтва, які існували і існуватимуть завжди. По праву ці слова можна віднести  до мозаїки. Перші мозаїчні зображення, що дійшли до наших днів, відносяться до епохи античності  - тоді використовували просто відшліфовані природою камінчики. Пізніше в середземномор'ї майстри цього виду мистецтва вже створювали в будинках заможних греків і римлян складні малюнки з різноколірної морської гальки і шматочків мармуру.
На Русі мозаїка вперше згадується в XI столітті, у зв'язку з будівництвом Софіївського собору в Києві.
У наш час, коли сучасні технології зробили мозаїку достатньо доступною, її все частіше можна зустріти в різних інтер'єрах. І це недивно, адже широка колірна гамма і інші можливості сучасної мозаїки дозволяють задовольнити найвишуканіші смаки, а мистецтво сучасних художників-мозаїчників  - творити шедеври.
Види мозаїки:
мозаїка з пластиліну;
мозаїка з кольорового  паперу;
мозаїка з річкових камінців, черепашок
мозаїка з шкаралупи яйця.

















































































Немає коментарів:

Дописати коментар